Åbent hus med tilmelding lørdage fra kl. 10:00 til 16:00 – tilmeld dig på 9400@nybolig.dk / Søndage fra kl. 10:00-16:00 – tilmeld dig på noerresundby@danbolig.dk

Menu

Kontakt

Book en rundvisning






    Ring mig op

    Ønsker du at mere information kontakter vi dig gerne pr. telefon. Tilmeld dig via formularen her






      Købsprocessen

      Vores mæglere fører dig trygt igennem din bolighandel fra start til slut

      Købsaftalemøde

      Når du har besluttet dig for at købe en af lejlighederne i Horisonten, vil du blive indkaldt til et købsaftalemøde. På købsaftalemødet vil ejendomsmægleren gennemgå købsaftalen fra a-z samt diverse bilag, og købsaftalen vil efterfølgende blive underskrevet.

      Købsaftalen – advokat- og pengeinstitutforbehold

      Købsaftalen er udarbejdet af sælgers advokat, Bruun og Hjejle Advokatpartnerselskab, som har mange års erfaring med projektsalg. Det er også sælgers advokat der består berigtigelsen, herunder ekspedition og tinglysning af skøde samt udarbejdelse af refusionsopgørelse.

      For at du skal føle dig tryg ved at handle en ejerlejlighed på Horisonten, er købsaftalen gjort betinget af din advokats og pengeinstituts godkendelse. Efter begge parters underskrift af købsaftalen sendes denne sammen med bilag til din advokat og dit pengeinstitut, hvorefter de har 6 hverdage til at godkende handlen.

      Udbetaling og garanti

      6 hverdage efter køber og sælger har underskrevet købsaftalen, skal køber betale en udbetaling på kr. 50.000 og der skal foreligge en uigenkaldelig bankgaranti. Bankgarantien tjener til sikkerhed for handlen, og erstattes af en kontant deponering senest en uge før overtagelsesdagen.

      Fortrydelsesret

      Når du køber en lejlighed på Horisonten, vil du som køber naturligvis have 6 dages fortrydelsesret. Hvis du fortryder dit køb og vil gøre brug af din fortrydelsesret, vil det ikke koste dig noget. Det vil heller ikke koste dig noget, hvis din advokat eller dit pengeinstitut annullerer handlen inden for fristen på de 6 hverdage efter begge parters underskrift.

      Aflevering samt 1- og 5-års gennemgang

      Sælger sørger for at kalde køber ind til en før-aflevering af lejligheden inden indflytning. Eventuelle fejl og mangler ved lejligheden, der konstateres ved før-afleveringen, anføres på en mangelliste, der underskrives af begge parter. Fejl og mangler vil så vidt det er muligt blive udbedret inden overtagelsesdagen.
      Omkring 1 år og igen 5 år efter overtagelsesdagen indkaldes køber igen til gennemgang.

      Hent salgsmateriale

      Hent salgsmateriale

      Udfyld venligst dine oplysninger for at downloade salgsmateriale.

      HVILKE EMNER ER DU INTERESSERET I?


      Ved download af salgsmateriale accepterer du at ejendomsmægleren må kontakte dig pr. telefon eller e-mail med yderligere oplysninger om ejendommen.